عنوان خبر :   آیین افتتاح زمین رو باز ورزشی چند منظوره مجموعه آفتاب دانشگاه برگزار شد.


 آیین افتتاح زمین روباز ورزشی چند منظوره مجموعه آفتاب با حضور دکتر غفاری، معاون فرهنگی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، امروز، چهارشنبه، هفدهم شهریور ماه، به صورت مجازی و حضوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این آیین گفت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد مجموعه‌ای از فعالیت‌های موثر در حوزه ورزش و تربیت بدنی در دانشگاه‌ها هستیم که باعث مباهات و افتخار است.

 دکتر غفاری افزود: ظرفیتی که در حوزه ورزش محقق می‌شود در سرزندگی و نشاط دانشگاهیان نقشی اساسی دارد.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا زمینه بروز پیامدهای روانی، اجتماعی و فرهنگی زیادی را در جامعه ایجاد کرده که یکی از راهکارهای کاهش این پیامدها، ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در کشور است.

 سپس در ادامه رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به ایراد سخن پرداخت و گفت: امروز شاهد افتتاح یکی دیگر از مجموعه‌های ورزشی در این دانشگاه هستیم که امیدواریم با رفع ویروس کرونا، دانشجویان عزیز بتوانند در کنار تحصیل، از امکانات و فضاهای ورزشی ایجاد شده استفاده و بهره‌برداری نمایند.

دکتر نجفی‌نژاد افزود: زمین روباز ورزشی چند منظوره دانشگاه برای رشته‌های مختلف ورزشی همچون والیبال، بسکتبال، تنیس و فوتسال قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه ساخت این پروژه با استفاده از اعتبارات دانشگاه و کمک‌های وزارت علوم صورت گرفته است گفت: در ساخت این پروژه تمامی استانداردهای لازم لحاظ گردیده است.

 گفتنی است: این زمین ورزشی با مساحت ۷۹۱ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان ساخته شده است.

لازم به ذکر است: از ویژگی‌های این زمین، استفاده از کفپوش یکپارچه از جنس پلی اورتان است که دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت می‌باشد.

 تاریخ ارسال خبر :   17 شهریور 1400 - 12:56    |     تعداد بازدید :   1037
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15500
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  21 + 6 :