عنوان خبر :  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یکی از انقلابی‌ترین دانشگاه‌های استان گلستان است


همزمان با هفته بسیج، اولین یادواره شهدای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دکتر نجفی نژاد، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین گرزین، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان وجمعی از مدیران و دانشگاهیان، امروز، سه‌شنبه، دوم آذرماه در سالن خلیج فارس دانشگاه برگزار شد. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: حضرت امام خمینی(ره)، احیاگر عزت و کرامت اسلام و مسلمین بود و شهدا نیز  پاک‌کننده غبارهای غفلت و برطرف کننده موانع دستیابی به آرمان‌های اسلام و انقلاب بودند‌ و هستند.

 حجت الاسلام و المسلمین گرزین با اشاره به آیات قرآن در خصوص مقام و جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا جزء معدود انسان‌هایی هستند که در زمان حیات و پس ازآن، همواره مورد تایید خداوند قرار دارند.

 وی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را یکی از انقلابی‌ترین دانشگاه‌های استان گلستان دانست و افزود:  وجود شهدای منتسب به این دانشگاه و فعالیت‌های انقلابی دانشگاهیان دانشگاه، سندی بر انقلابی بودن این دانشگاه است‌‌.

 ایشان با بیان اینکه شهدا از معنویت بالایی برخوردار بودند گفت: این معنویت بالای آنان نه تنها در بعد فردی، بلکه معنویت آنان در خدمت هدفی متعال بود که نتیجه آن به نفع جامعه منتهی می‌شد.

 حجت الاسلام و المسلمین گرزین با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند و توسل به آنها موجب هدایت انسان می‌شود عنوان کرد: مقام والای شهدا حاصل پیوند معنویت، عقلانیت و حماسه آنان است که باعث نگاه توحیدی آنان به دنیا شده بود.
 
 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: روح مبارزه با طاغوت اگر با عقلانیت و معنویت گره بخورد باعث ایجاد انسانی عاقل، عارف و مبارز می‌شود که شهدا نمونه‌های بارز آنها هستند.

 گفتنی است: رونمایی از تمبر یادبود نخستین یادواره شهدای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اجرای گروه سرود جوانان انتظار، از دیگر بخشهای این مراسم بود.

 تاریخ ارسال خبر :   02 آذر 1400 - 14:59    |     تعداد بازدید :   1416
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15722
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  26 + 7 :