عنوان خبر :  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان گلستان: علم و پژوهشی مناسب است که در جهت رفع نیازها و چالش‌های جامعه باشد.


آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان، با حضور سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، دکتر نجفی‌نژاد، جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی، امروز، سه‌شنبه، شانزدهم آذر ماه، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این‌که در آموزه‌های دینی، بعد از آفرینش بر پژوهش و آموزش تاکید ویژه شده است گفت: بر اساس روایات، طلب علم بر هر مسلمانی واجب است و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

 سید علی مهاجر با اشاره به گام دوم انقلاب و توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به علم و دانش گفت: علم و پژوهشی مناسب است که در جهت رفع نیازها و چالش‌های جامعه باشد.

وی علم و دانش را موتور محرکه جامعه دانست و افزود: کشور نیازمند حرکت جهادی و مدیریت جهادی است که با توکل، توسل و تلاش همه جانبه محقق خواهد شد.

 ایشان افزود: استان گلستان از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است که می‌تواند ظرفیت مناسبی برای اشتغال دانش آموختگان رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی باشد.

 سید علی مهاجر خاطرنشان کرد: باید در تحقق توسعه و پیشرفت استان، هر گلستانی نقشی اساسی را برعهده داشته و فارغ از هر تفکر و جناح سیاسی، با همدلی و همکاری و در یک جبهه مشترک، برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

 تاریخ ارسال خبر :   16 آذر 1400 - 12:56    |     تعداد بازدید :   447
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15804
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  27 + 8 :