عنوان خبر :  در آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان: پژوهشگران، فناوران و دانش آموزان پژوهشگر برتر استان معرفی و از آنان تجلیل شد


آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان و تجلیل از پژوهشگران، فناوران و دانش آموزان برتر استان گلستان، با حضور سید علی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، شانزدهم آذر ماه، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این آیین و در بخش پژوهشگران برتر و در گروه علمی پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی، دکتر لیلا جویباری و دکتر علیرضا تهمتن از دانشگاه علوم پزشکی گلستان به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر سیدحسین حسینی‌فر از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رتبه اول، دکتر محمد قلی‌زاده از دانشگاه گنبد کاووس در رتبه دوم و دکتر محمد شریف شریف‌زاده از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رتبه سوم را کسب کردند.

 در گروه علوم پایه دکتر سید علی اکبر هدایتی و دکتر علیرضا صادقی ماهونک از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم و دکتر الهام تاریکه لمسکی از دانشگاه گنبد کاووس و دکتر رحیم خباز از دانشگاه گلستان مشترکا در رتبه سوم قرار گرفتند.

  در گروه فنی و مهندسی، از دکتر امیراحمد دهقانی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دکتر امیر بابایی از دانشگاه گلستان، و در گروه علوم انسانی از دکتر حمیدرضا قزلسفلو از دانشگاه گنبد کاووس به عنوان نفر اول، دکتر غلامرضا روشن از دانشگاه گلستان، به عنوان نفر دوم و دکتر محسن محمدی خیاره از دانشگاه گنبد کاووس به عنوان نفر سوم، تقدیر شد.

 در بخش فناوران برتر استان، از محمد سجاد جوزدانی از شرکت دانش بنیان شتابگران فناوری گلستان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان، به عنوان نفر اول و مصطفی قارزی، از شرکت دانش بنیان فناوران پایدار انرژی یاشار مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تجلیل شد.

 در بخش دانش آموزان برتر استان، اسرا اسفندیاری‌پور و ریحانه اسدزاده، دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان فرزانگان گرگان، به عنوان نفرات اول و دوم و رضوان ابری، دانش آموز مقطع متوسطه دوم دبیرستان بصیرت علی‌آباد، به عنوان نفر سوم معرفی شدند و از آنها تقدیر شد.

 گفتنی است: در این مراسم از مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان نیز به جهت مساعدت در تاسیس مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان تقدیر شد.

 تاریخ ارسال خبر :   16 آذر 1400 - 12:58    |     تعداد بازدید :   639
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15805
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  25 + 7 :