عنوان خبر :  مراسم نکوداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد


مراسم نکوداشت روز دانشجو با حضور دکتر نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر فروزه، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از دانشجویان به صورت حضوری و مجازی، امروز، شانزدهم آذر ماه، در سالن اندیشه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم ضمن تبریک روز ۱۶ آذر به دانشجویان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی گفت: امیدوارم به برکت خون شهدا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف کشور باشیم.

  دکتر نجفی‌نژاد با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر و آگاه، قدرت تحلیل درست موضوعات مختلف روز را دارند گفت: دانشجویان پیشگامان جامعه هستند و می‌توانند به راحتی دسیسه‌ها و توطئه‌های استعماری و استکباری دشمنان را بشناسند و آنان را خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان همواره به عنوان پیشگامان عرصه روشنگری و آگاهی جامعه هستند گفت: دانشجویان باید با آموزش صحیح و کسب مهارت بیشتر، خدمات شایانی را به جامعه خود ارائه دهند.

دکتر نجفی‌نژاد گفت: دانشجویان امروز باید علاوه بر ماموریت علمی خود، در ماموریت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز فعال باشند تا موجب رشد و ارتقای هرچه بیشتر جامعه شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقشه‌های دشمنان ایجاد ناامیدی در بین جوانان است تا سیاست‌های خود را در جامعه ترویج دهند گفت: بخش اعظم پیشرفت‌های کشورهای توسعه یافته، در نتیجه جذب نیروهای نخبه از کشورهایی است که خودباوری جوانان آنها در اثر ایجاد ناامیدی از بین رفته است.

دکتر نجفی‌نژاد بر حل شدنی بودن چالش ها و مشکلات جامعه به دست دانشجویان تاکید کرد و افزود: امروزه دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور ظرفیت بسیار بالایی برای پرورش نخبگان در جامعه دارند و دانشجویان باید با انگیزه و امید بالا و تلاش فراوان، قله‌های علم و دانش را فتح کنند.

گفتنی است: اجرای مجازی گروه موسیقی مهرگان، تجلیل از دانشجویانی که در عرصه‌های مختلف علمی موفق به اخذ رتبه کشوری شده بودند و قرائت بیانیه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت روز دانشجو از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

 تاریخ ارسال خبر :   16 آذر 1400 - 18:17    |     تعداد بازدید :   384
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15806
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  21 + 6 :