عنوان خبر :  مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: شانزدهم آذر، روز استکبارستیزی دانشجویان است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مراسم نکوداشت روز دانشجو با بیان اینکه در آیات قرآن، خداوند متعال به علم و علم آموزی تاکید فراوان داشته است گفت: علم و دانش باید بتواند موجب ترقی انسان و انسانیت شود و در مسیر اخلاق، انسانیت و معنویت قرار گیرد و در غیر اینصورت خطرناک است و اثرات مخربی دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: در کشور ما دانشمندان زیادی بوده‌اند که با پشتوانه معنوی بالا، موانع موجود در مسیر را رفع کرده و با بهره‌گیری از دانش، در مسیر خود، منشاء خدمت و اثر در جامعه شده‌اند.

ایشان ۱۶ آذر را روز استکبارستیزی دانشجویان دانست و افزود: دانشجویان و نخبگان کشور باید ارزش خود را بخوبی بدانند و از مسیری که آنها را از معنویت دور می‌کند فاصله بگیرند.
 
وی با اشاره به جایگاه علمی مناسب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در بین دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: امروز سیاست با علم آمیخته است و دانشجویان باید با علم، اخلاق، بصیرت و شناخت دشمنان و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه دانشگاه تلاش کرده و زمینه‌ساز رفع مشکلات جامعه شوند.

 تاریخ ارسال خبر :   16 آذر 1400 - 18:21    |     تعداد بازدید :   745
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15809
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  12 + 2 :