عنوان خبر :  با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: دکتر شعبان شتایی جویباری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منصوب شد.


دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر شعبان شتایی جویباری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منصوب و از زحمات دکتر نجفی‌نژاد، رئیس سابق دانشگاه تقدیر کرد.

 در حکم دکتر شتایی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان» منصوب می‌شوید.

 انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش- محور، پژوهش آموزش- محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی‌است: دکتر شتایی، استاد تمام گروه جنگلداری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است که از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به: ریاست دانشکده جنگلداری و رئیس بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اشاره کرد. همچنین انتشار بیش از ۲۰۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات ملی و بین‌المللی و سردبیری و عضو هیات تحریریه مجلات مختلف در زمینه علوم و فناوری جنگل و حفاظت زیست بوم گیاهان و کسب مقام استاد نمونه کشور در موضوع آموزش، پژوهش و تربیت نیروی انسانی در سال ۱۳۹۹ توسط سازمان جنگلها و مراتع کشور و اتحادیه انجمن‌های علمی منابع طبیعی و محیط زیست کشور از دیگر سوابق علمی ایشان برشمرده می‌شود.

 تاریخ ارسال خبر :   12 تیر 1401 - 17:34    |     تعداد بازدید :   1149
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16138
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  19 + 5 :