عنوان خبر :  نشست مشترک روسای جدید و سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اعضای هیأت رئیسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه برگزار شد.


نشست مشترک دکتر شتایی، سرپرست جدید دانشگاه و دکتر نجفی‌نژاد، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اعضای هیأت رئیسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه، امروز، سیزدهم تیرماه در سالن اندیشه دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه انتخاب اینجانب به عنوان سرپرست دانشگاه فرصتی است تا به عنوان خدمتگزار در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و امانتدار تلاش‌های جانبازان، شهدا و امامین انقلاب باشم گفت: انشاالله خداوند توفیق دهد تا صادقانه در این دانشگاه قدیمی و پر افتخار خدمت کنم.

 دکتر شعبان شتایی جویباری ضمن تشکر و خدا قوت به دکتر نجفی‌نژاد و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه گفت: در سال‌های گذشته اقدامات بسیار مناسبی در دانشگاه انجام شده و قطعا در ادامه مسیر از تجربیات ایشان و روسای اسبق دانشگاه در پیشبرد اهداف این مجموعه علمی استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دانشگاه یک محیط علمی، معنوی و فرهنگی است و برای ارتقای آن باید تلاشی انقلابی و جهادی داشته باشیم.

 سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه توسعه کمی در دانشگاه در وضعیت مناسبی قرار دارد، بر توسعه کیفی دانشگاه تاکید و آن را از اهداف خود عنوان کرد.

 وی تلاش و همدلی آحاد جامعه را شرط پیشرفت و تحقق اهداف جامعه دانست و تصریح کرد: در استان نیاز‌های زیادی وجود دارد که باید برای حل آنها همه جانبه تلاش کنیم.

دکتر شتایی تربیت نیروی انسانی متخصص، دغدغه‌مند و مسئولیت پذیر و همچنین توسعه علمی، فناوری و نوآوری روز دنیا و مورد نیاز جامعه را از برنامه‌های خود برشمرد و افزود: فعال شدن بخش دیپلماسی علمی، توجه به آموزش‌های اثربخش، عملیاتی و مهارتی در جهت پرورش دانشجویان کارآمد در جامعه، توجه به بحث دانش‌بنیان‌ها و نوآوری‌ها، انجام فعالیت‌های نیاز محور و کم کردن فاصله دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی و ایجاد فضای تعاملی با آنها، نظام‌مند و هوشمندسازی امورات دانشگاه در جهت افزایش بهره‌وری اقدامات، ارتقای سطح رفاه عمومی کارکنان و ارتقای فرهنگی و معنوی کارکنان و دانشجویان با توجه به هجمه‌های دشمن، از جمله برنامه‌های اینجانب در دوران مدیریت جدید خواهد بود.

 وی در پایان با اشاره به فرمایشی از امام راحل(ره) که دانشگاه باید مبدأ تحولات باشد، خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش‌ها و همدلی‌های همه همکاران بتوانیم، دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 تاریخ ارسال خبر :   13 تیر 1401 - 13:32    |     تعداد بازدید :   442
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16140
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  23 + 7 :