عنوان خبر :  دکتر نجفی‌نژاد: موفقیت در دانشگاه با تلاش دسته‌جمعی، همفکری، همدلی، هم‌یاری و اراده جمعی کارکنان دانشگاه محقق خواهد شد.


رییس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در نشست مشترک با رئیس جدید و اعضای هیأت رییسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه که سیزدهم تیرماه در سالن اندیشه دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک به دکتر شتایی، به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: خدا را شاکرم که توفیق شد تا بیش از هشت سال مسئولیت در جامعه دانشگاهی داشته باشم و گامی در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه بردارم.

دکتر نجفی‌نژاد مدیریت در دانشگاه را یکی از مدیریت‌های پیچیده در جامعه دانست و تاکید کرد: موفقیت در دانشگاه با تلاش دسته‌جمعی، همفکری، همدلی، هم‌یاری و اراده جمعی کارکنان دانشگاه محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های به‌دست‌آمده طی سال‌های اخیر در دانشگاه، حاصل تلاش همه همکاران بوده است که جا دارد از تک تک آنها تقدیر و تشکر کنم.

دکتر نجفی‌نژاد بیان داشت: بر اساس تصمیم گرفته شده در ابتدای دوران مدیریت خود، رویکرد جدیدی در خصوص مبحث کارآفرینی و تبدیل شدن دانشگاه به نسل سوم اتخاذ شد و در همین راستا اقدامات مناسبی انجام گرفته، اما برای بلوغ و اصلاح آن نیازمند تلاش همه جانبه دانشگاهیان هستیم.

  وی یکی از حلقه‌های تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم را تأسیس پردیس علم و فناوری در دانشگاه دانست و افزود: امیدآفرینی باید به عنوان یک مأموریت اصلی در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد تا دانشگاه به یک مجموعه کارآفرین تبدیل شود و در این جهت نیاز است تا به اشتغال‌آفرینی و مهارت افزایی دانشجویان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان داشت: با راه اندازی پردیس علم و فناوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، این ظرفیت وجود دارد که بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان و هسته فناور در دانشگاه مشغول فعالیت شوند.

 وی در پایان با آرزوی موفقیت برای دکتر شتایی در سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، از همه همکاران و مدیران دانشگاه خواست تا با قوت و قدرت به انجام فعالیت‌های خود برای رسیدن به پیشبرد اهداف دانشگاه تلاش کنند.

 تاریخ ارسال خبر :   13 تیر 1401 - 13:35    |     تعداد بازدید :   486
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16141
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  11 + 2 :