عنوان خبر :  اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و صرفاً با سوابق تحصیلی سال 1401


💢 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اطلاعیه‌های را در خصوص ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و صرفاً با سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۱ صادر کرد.

🔶 در این اطلاعیه آمده است: ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته‌شدگان گرامی، به اطلاع می­‌رساند ثبت نام اولیه پذیرفته­‌شدگان در کلیه رشته­‌های با آزمون و با سوابق تحصیلی بصورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ ۳۱ شهریورماه ماه لغایت ۸ مهرماه ۱۴۰۱ انجام می­‌شود.

🔷 لذا کلیه پذیرفته­‌شدگان می­‌بایست در تاریخ­‌های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

🔶 پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به صورت پستی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ارسال شود.

⭕️گفتنی است: پذیرفته‌شدگان می‌توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام اینترنتی و مراحل آن، اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، مشاهده ویدئو آموزشی جهت دریافت شماره دانشجویی و ... به نشانی الکترونیکی https://education.gau.ac.ir/NewsDetails?newsid=16259 مراجعه نمایند‌.

 تاریخ ارسال خبر :   30 شهریور 1401 - 17:11    |     تعداد بازدید :   1746
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16262
 کلید واژه ها :   اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و صرفاً با سوابق تحصیلی سال 1401
نظر شما

حاصل عبارت  11 + 2 :