عنوان خبر :  معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی دولتی و غیردولتی کشور در روز دوشنبه، سی‌ام آبان‌ماه، از ساعت ۱۴ به منظور فراهم سازی زمینه تماشای مسابقه فوتبال تیم ملی ایران در مقابل انگلستان خبر داد.

دکتر قاسم عموعابدینی در این خصوص گفت: با توجه به محبوبیت گسترده مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در میان جوانان و دانشجویان و تاثیرات آن در ایجاد شور و نشاط عمومی و تقویت همبستگی و انسجام اجتماعی بر اساس تصمیم شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی مقرر شد تا که تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای تماشای مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و انگلستان از ساعت ۱۴ تعطیل گردند.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌بایست در خصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی توسط اساتید محترم برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.

 گفتنی است: تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی قطر، امروز، ۳۰ آبان ماه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف انگلیس خواهد رفت.

 تاریخ ارسال خبر :   30 آبان 1401 - 12:25    |     تعداد بازدید :   314
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16413
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  13 + 2 :