عنوان خبر :  نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با مدیرکل استاندارد گلستان برگزار شد.


نشست مشترک دکتر شتایی، سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با مهندس سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان با حضور معاونین مربوطه با هدف ارتقای همکاری‌های بین سازمانی در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست با اشاره به وجود آزمایشگاه‌ها و امکانات مناسب در دانشگاه و اداره کل استاندارد و تدوین تفاهم نامه‌ای با هدف استفاده مشترک از آزمایشگاه‌های موجود به‌عنوان آزمایشگاه مرجع و یا همکار تاکید کرد و افزود: ما در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از همکاری با اداره کل استاندارد در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای و تحقیقاتی در پروژه‌های دانشگاهی استقبال می‌کنیم.

دکتر شتایی ضمن تاکید بر حفظ دبیرخانه TCهای موجود و صدور احکام دور جدید و تقدیر از همکاران دوره قبلی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک به عنوان یک نیاز محسوب می‌شود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه جهت تدوین استانداردهای جدید نیاز است تا برنامه‌ریزی صورت گرفته و تفاهم‌نامه‌های مشترک موجود تمدید و یا تجدید شوند گفت: امیدواریم به زودی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای جامع در راستای راه‌اندازی پژوهشگاه استانی اقدام کنیم. 

 در ادامه مدیرکل استاندارد گلستان با اشاره به اینکه در ادارات استان به ویژه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظرفیت‌های مناسبی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: ارتباط با جامعه دانشگاهی برای اداره کل استاندارد سازنده و مفید خواهد بود.

مهندس حسینی با بیان اینکه پژوهشگاه استاندارد گلستان به عنوان پژوهشگاه منطقه‌ای و مرجع محسوب می‌شود گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات استان با هم‌افزایی بین دستگاهی قابل حل خواهد بود.

 وی افزود: استاندارد باید پایه دانشگاهی داشته باشد و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می‌تواند در این زمینه همراه و پیشگام باشد.

 مهندس حسینی در پایان خاطرنشان کرد: TC کمیته فنی سازه‌های چوبی در استاندارد استان گلستان دارای جایگاهی بسیار ارزشمند در استان بوده و می‌تواند فعالیتی بین‌المللی داشته باشد.

در پایان مقرر شد با معرفی رابطین هر دو دستگاه، پیگیری مصوبات جلسه و اجرایی نمودن آن‌ها هرچه زودتر تسریع شود.

 تاریخ ارسال خبر :   05 آذر 1401 - 09:21    |     تعداد بازدید :   438
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16425
 کلید واژه ها :   نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با مدیرکل استاندارد گلستان برگزار شد.
نظر شما

حاصل عبارت  22 + 6 :