عنوان خبر :   به مناسبت سالروز قیام پنجم آذر ۱۳۵۷: سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با فرزند شهید علاءالدین، از شهدای قیام پنجم آذر گرگان دیدار و گفتگو کرد.


 به مناسبت سالروز قیام پنجم آذر ۱۳۵۷، دکتر شتایی، سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به همراه دکتر حسام، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با دکتر حمیده علاءالدین، فرزند شهید ابوالقاسم(جعفر) علاءالدین از شهدای قیام پنجم آذر ۱۳۵۷ دیدار و گفتگو کردند.

 سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدای کشور گفت: شهدای انقلاب در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند تا امروز امنیت و آرامش در کشور برقرار باشد.

 

 دکتر شتایی افزود: شهدا پای اعتقادات و ایدئولوژی خود ایستادند و هیچ‌گاه تهدید، شکنجه و گلوله آنها را از مسیرشان که همان مسیر حق بود خارج نکرد.

 وی با بیان اینکه متأسفانه افرادی در کشور تحت تأثیر تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمن و بدون تفکر و بصیرت به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت در کشور هستند خاطر نشان کرد: امروز صف معترضین از اغتشاشگران جدا است و امیدوارم هرچه سریع‌تر این قائله خاتمه یافته و ایران اسلامی بتواند در آرامش کامل به مسیر توسعه خود ادامه دهد.  

 گفتنی است: قیام پنجم آذر ماه ۱۳۵۷ مردم گرگان از حوادث بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم به فرمان امام خمینی (ره) در مقابل جسارت ماموران رژیم پهلوی به حرم امام رضا (ع) به خیابان‌ها آمده و با رگبار گلوله ماموران مواجه و در پی آن ۱۴ نفر شهید و حدود ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

 تاریخ ارسال خبر :   05 آذر 1401 - 18:34    |     تعداد بازدید :   325
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16428
 کلید واژه ها :   به مناسبت سالروز قیام پنجم آذر ۱۳۵۷: سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با فرزند شهید علاءالدین، از شهدای قیام پنجم آذر گرگان دیدار و گفتگو کرد.
نظر شما

حاصل عبارت  21 + 5 :