عنوان خبر :  برگزاری ساعت فرهنگی «تاثیر تحولات اخیر جهان در منطقه برای مقدمه‌سازی ظهور» در دانشگاه برگزار شد.


به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج)، برنامه ساعت فرهنگی با موضوع: «تاثیر تحولات اخیر جهان در منطقه برای مقدمه‌سازی ظهور» و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مسلمی، معاون پژوهشی جامعه المصطفی گرگان، شانزدهم اسفند ماه در سالن اجتماعات نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

معاون پژوهشی جامعه المصطفی گرگان با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به آیه پنجم سوره مبارکه قصص مبنی بر وعده خداوند بر اینکه مستضعفین وارثان زمین خواهند شد، بیان داشت: تعبیر منجی یا موعود منتظر در همه ادیان آسمانی آمده است اما اختلاف در شخص است که هر شخص به شکلی آن را تعبیر کرده است.

 حجت الاسلام والمسلمین مسلمی با اشاره به اینکه اکنون ایران اسلامی باوجود دشمنی‌ها و توطئه‌های فراوان دشمنان توانسته خود را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد و آینده خود را به خوبی رقم زند، آینده روشن کشور را در گرو حفظ دین آحاد ملت بیان کرد.

 وی درگیری در خاورمیانه و جنگ بین عربستان و یمن را مقدمه‌ای برای ظهور حضرت از کعبه بیان کرد و افزود: پس از خروج یمانی درگیری جبهه حق و باطل است که در آن کفر با تمام قوا می‌آید و جبهه حق را به سختی و مشقت می‌اندازد و در مرحله‌ای دیگر استفاده نیروهای ماورایی است. لذا در این شرایط باید به عنوان یک مسلمان با دادن امید و روحیه به یکدیگر موانع را برطرف کنیم.

 لازم به ذکر است که این نشست با پرسش پاسخ در مبحث انتظار به پایان رسید.

 تاریخ ارسال خبر :   17 اسفند 1401 - 09:17    |     تعداد بازدید :   348
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16688
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- ساعت فرهنگی- مقدمه سازی ظهور
نظر شما

حاصل عبارت  26 + 8 :