عنوان خبر :  نخستین جلسه ستاد اربعین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با موضوع «ثبت‌نام زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی» برگزار شد


نخستین جلسه ستاد اربعین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به منظور بررسی سازوکارهای اجرایی اعزام کاروان‌ دانشگاهیان دانشگاه به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار شد.

 این جلسه با حضور اعضای ستاد اربعین دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و با دستور جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در جهت برگزاری و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی و با حضور دکتر شتایی، رئيس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان، دکتر سپهری، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حسینعلی‌زاده، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه بیست و چهارم تیرماه در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 گفتنی است: طبق مصوبه این ستاد، ۲۷ مردادماه لغایت ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ تاریخ اعزام زائرین پیاده‌روی اربعین مقرر شده و مهلت ثبت‌نام زائرین نیز از ۱ لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ می‌باشد.

همچنین پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴ میلیون تومان ویژه دانشجویان و مبلغ ۷ میلیون تومان ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه به صورت کسر از حقوق برای تأمین هزینه کاروان اعزامی امسال در نظر گرفته شده است.

 تاریخ ارسال خبر :   01 مرداد 1403 - 07:47    |     تعداد بازدید :   314
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17704
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- ستاد اربعین- پیاده روی اربعین
نظر شما

حاصل عبارت  25 + 7 :