عنوان خبر :  تقدیر رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان


دکتر غلامعلی منتظر، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال پیامی از دکتر محمدرضا محبوبی، دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دکتر محبوبی آورده است: توسعه متوازن علم و فناوری کشور تنها در سایه برنامه‌ریزی دقیق و سپس نظارت بر حسن اجرای آن برنامه امکان‌پذیر است و در این میان نقش هیأت‌های نظارت و ارزیابی استان‌ها به عنوان ضامن کیفیت آموزش عالی، پژوهش و فناوری بسیار پررنگ و حائز اهمیت است. لذا بر خود فرض می‌دانم از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن هیأت که بنا بر احساس مسئولیت خویش به ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها اهتمام ورزیده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

امید است با اتکال به الطاف خداوند حکیم و در سایه مهر حضرت امام عصر (عج) در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقاء کیفیت نظام علمی کشور بیش از پیش موفق باشید.

خبر