عنوان خبر :  کسب موفقیت دانشجوی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اولین دوره مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان


کوثر خمری، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شد در اولین دوره مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان، «ره‌نشان»، در پروژه تحلیلی بر تکنولوژی سطوح آغشته به مایع و ظرفیت‌های آن در صنعت، مقام اول را کسب نماید.

در لوح تقدیر اهدایی به وی آمده است: پیشرفت ایران اسلامی در گرو همت بلند، روحیه والا و سعه صدر همه جوانان غیور این مرز و بوم است، جماعتی که از سختی‌ها خسته نمی‌شوند و امیدشان به آینده و چراغ راه تلاش‌هایشان است.

تلاش صادقانه و ارزشمند جنابعالی و تیم محترم magical surface در اولین دوره مسابقات مسئله محور مسئله محور بنیاد ملی نخبگان «ره‌نشان» در پروژه تحلیلی بر تکنولوژی سطوح آغشته به مایع و ظرفیت‌های آن در صنعت، که باعث شد گامی امیدبخش در جهت اعتلای علمی کشور برداشته شود، به حکم ادب شایسته تقدیر است.

امید آنکه در راه اعتلای صنعت کشور اسلامی‌مان بیش از پیش موفق و موید باشید. سلامتی و توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

گفتنی است: در این رویداد ملی، 4 هزار و 510 دانشجو از 85 دانشگاه کشور در مدت پنج ماه در 56 طرح تعریف شده در پنج حوزه آب و محیط زیست، انرژی، هوشمندسازی، حمل و نقل و زیست فناوری بایکدیگر به رقابت پرداختند.

خبر