عنوان خبر :  در آیین نکوداشت مقام معلم، از اساتید نمونه آموزشی و ارتقا یافته علمی دانشگاه تجلیل شد


در آیین نکوداشت مقام معلم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که با حضور آیت‌ا... حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین و اعضای هیأت علمی دانشگاه، بیستم اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس برگزار شد، از اساتید نمونه آموزشی و اساتید ارتقاء یافته علمی تجلیل به عمل آمد.

بر این اساس پنج نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه شامل: دکتر حسن رضایی، دکتر مهدی مشکور، دکتر سهیلا ابراهیمی، دکتر هدی شهیری و دکتر تقی قورچی به عنوان اساتید نمونه آموزشی معرفی و از آنها قدردانی شد.
 
در ادامه از دکتر آسیه سیاهمرگویی، دکتر مژگان سادات عظیمی، دکتر رقیه صفری، دکتر مصطفی خوشحال سرمست، دکتر حسن یگانه، دکتر امید عشایری‌زاده، دکتر سیدرضا هاشمی، دکتر حمید نیک نهاد قرماخر، دکتر میثم سالاری‌جزی و دکتر آیدین پارسا‌خو به جهت ارتقای علمی به درجه دانشیاری و همچنین از دکتر امیر احمد دهقانی، دکتر سید علی اکبر هدایتی و دکتر عبدالرضا بهره‌مند به جهت ارتقای علمی به درجه استادی تجلیل شد.

گفتنی است: از دکتر محمدحسن سرایلو و دکتر غلامعلی آساده، از اعضای هیأت علمی دانشگاه که به درجه بازنشستگی نائل آمدند نیز تقدیر و تشکر صورت گرفت.

خبر