عنوان خبر :  اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص ثبت نام و شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۴۰۱


معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اطلاعیه‌ای را در خصوص ثبت نام و شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به آیین­ نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D)، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرایند دو مرحله‌ای می­ باشد. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته است و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و مصاحبه داوطلبان است که توسط دانشگاه صورت می­‌گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می­‌رساند.

داوطلبان می­‌بایست در صورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه­ های شماره (1) و (2) آزمون نیمه­ متمرکز دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱، مطالب این اطلاعیه را با دقت مطالعه کرده و با اطلاع از شرایط و ضوابط دانشگاه نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت ­نام و شرکت در مصاحبه حضوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (https://interview.gau.ac.ir) اقدام نمایند.

با توجه به شیوه نامه‌های ابلاغی از سازمان سنجش آموزش کشور، مرحله دوم آزمون دکتری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

 لازم است داوطلبان آمادگی و برنامه‌ریزی لازم برای شرکت در جلسات حضوری مصاحبه در بازه ۷ خرداد ماه تا ۶ تیر ماه ۱۴۰۱ (بر اساس جدول پیوست) را فراهم نمایند.

تاکید می­‌شود داوطلب کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه ثبت نام و مصاحبه را در روز برگزاری مصاحبه به همراه داشته باشد تا در صورت درخواست تیم مصاحبه­ کننده در اختیار آنها قرار داده شود.

 داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی، نحوه پذیرش، نحوه ثبت نام و مشاهده برنامه زمانبندی مرحله دوم آزمون نیمه­ متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه و آگاهی از محل برگزاری مصاحبه یا آزمون تخصصی به نشانی الکترونیکی https://education.gau.ac.ir/NewsDetails?newsid=16075 مراجعه نمایند.

خبر