عنوان خبر :  با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ مهمترین چالش‌های حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور بررسی شد


نشست معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران کل فرهنگی و اجتماعی این وزارت‌خانه، هجدهم خرداد ماه و به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

 در این نشست مهم‌ترین مسایل و چالش‌های پیشرو در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

 در ادامه مرکز فرهنگی روشنا با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دانشگاه‌های کشور افتتاح شد و هماهنگی‌های لازم با مسئولین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه جهت بهره‌برداری از این سامانه انجام شد.

 سپس حاضرین به مسایل و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و همچنین فعالیت‌ها و چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیات‌های مذهبی، تشکل‌های سیاسی دانشجویان پرداخته و بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده صورت گرفت.

 لازم به ذکر است: در این نشست دکتر فروزه، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر علی عرب، مدیر فرهنگی و اجتماعی و سه تن  از اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی، بسیج دانشجویی و هیات‌های مذهبی دانشجویان دانشگاه به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شرکت داشتند.

خبر