عنوان خبر :  با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان؛ ساعت فرهنگی دانشگاه با موضوع: «تبیین اقدامات اقتصادی دولت و استان گلستان» برگزار شد.


به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، ساعت فرهنگی دانشگاه با موضوع: «تبیین اقدامات اقتصادی دولت و استان گلستان» با حضور دکتر سید محمد دهنوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، چهارشنبه، یکم تیر ماه در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در این مراسم گفت: بزرگ‌ترین مسئله انقلاب اسلامی در زمان حاضر، موضوع بی‌عدالتی و فساد اقتصادی است که باید در گام اول، با رویکرد عدالت‌طلبی و فساد‌ستیزی با آن مقابله کرد. 

دکتر دهنوی افزود: در دولت دکتر رئیسی، مسئله عدالت محوری و مردم‌مداری از اصول اولیه کار و راهبرد عمده مدیریت دولت ایشان به شمار می‌رود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۹۰ اختلاف طبقاتی زیادی در جامعه شکل گرفت و قدرت خرید مردم به شدت پایین آمد و بر همین اساس در برنامه اصلاح ساختار اقتصادی، بنا شد تا قشر محروم بعنوان ضعیف‌ترین طبقه جامعه تقویت شود. لذا همه طیف‌های اقتصادی در این طرح اقتصادی اجماع داشتند. هر چند در نحوه اجرا، زمان و چگونگی اجرای آن نکاتی وجود دارد.

سپس دکتر شتایی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این روز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در حال حاضر جنگ و هجمه دشمن در همه ابعاد از جمله بحث اقتصادی امری واضح و مشخص است تأکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی نیاز است در قالب سلسله برنامه‌های ستاد دانشگاهی جهاد تبیین گنجانده شود.

گفتنی است: در پایان این برنامه، حاضرین در جلسه، پرسش‌ها و پیشنهاداتی را در ارتباط با چالش‌های مرتبط با کشاورزی، الگوی کشت، پروژه‌های تحقیقاتی و همچنین تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان گلستان مطرح کردند.

خبر