عنوان خبر :  نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.


آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه، هشتم لغایت یازدهم تیرماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد. 

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي هنر در صبح چهارشنبه، هشتم تیرماه، گروه‌های علوم رياضي و فني و علوم انساني در صبح پنجشنبه، نهم تیرماه، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه، دهم تیر ماه و داوطلبان گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي در صبح روز شنبه مورخ یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد. 

دکتر کاشانی‌نژاد افزود: در استان گلستان تعداد ۳۴۷۸۸ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده که از این تعداد ۲۱۲۷۸ داوطلب زن (۶۱ درصد) و ۱۳۵۱۰ داوطلب مرد (۳۹ درصد) هستند و در مجموع تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته ۳۲۷۷ نفر در استان افزایش یافته است. 

 وی تصریح کرد: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی شامل ۱۸۴۵ نفر در گروه ریاضی، ۱۳۱۲۲ نفر در گروه تجربی، ۱۲۰۶۷ نفر در گروه انسانی، ۴۳۵۱ نفر در گروه زبان‌های خارجی و ۳۴۰۳ نفر در گروه هنر است.

وی بیان داشت: در شهر گرگان نیز تعداد ۹۳۹۹ داوطلب شامل ۶۰۰۷ داوطلب زن و ۳۳۹۲ داوطلب مرد در گروه‌های آزمایشی مختلف شرکت کرده‌اند که در گرگان بیشترین داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی تجربی و کمترین داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی است.

 دکتر کاشانی‌نژاد گفت: همانند سال‌های گذشته با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون در گرگان و سطح استان افزایش داشته است تا دغدغه‌ای برای داوطلبان و خانواده‌های آنها وجود نداشته باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص کارت‌های شرکت در آزمون داوطلبان، پرینت و دریافت آن گفت: كارت‌هاي‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ گروه‌هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبان‌هاي خارجي‌ به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون، از یکشنبه، پنجم تیرماه لغايت سه‌شنبه، هفتم تیرماه براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org قابل دسترس است. لذا كليه‌ متقاضيان شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع‌‌رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن شماره سريال كارت اعتباري ثبت نام (۱۲ رقمي) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيري ثبت‌نام (۱۶ رقمي) و نام و نام‌خانوادگي، كد ملي و سريال شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه نمايند.

 وی اذعان داشت: بديهي‌ است داوطلباني كه در ۲ يا ۳ گروه آزمايشي متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشي دوم و يا گروه هاي آزمايشي دوم و سوم (گروه‌هاي آزمايشي هنر و زبان‌هاي خارجي) خود اقدام نمايند. 

 نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گلستان ادامه داد: داوطلبان براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. لذا كليه داوطلبان بايد براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند. باجه رفع نقص نیز از روز سه شنبه، هفتم تیرماه لغایت روز جمعه، دهم تیرماه، آماده پاسخگویی به داوطلبانی است که نیاز به کمک داشته باشند.

دکتر کاشانی‌نژاد در پایان با آرزوی موفقیت برای داوطلبان گرامی تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند کیف، تلفن همراه، ساعت های هوشمند، ماشین حساب و ... در محل آزمون خودداری نمایند و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و کسب اطلاعات بیشتر در ساعت مقرر در محل آزمون حضور یابند.

خبر