عنوان خبر :  بیانیه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت فرارسیدن یو‌م‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران


روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تمامی آحاد ملت را برای حضور در راهپیمایی حماسی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ ایران اسلامی سرشار از حماسه‌های متعدد است که همواره مردم در آن نقش‌آفرینی برجسته‌ای داشته‌اند.

شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک جشن ملی و حماسه بزرگ در تاریخ کشور، ضمن ناامید کردن دشمنان و برهم زدن برنامه‌ها و دسیسه‌های آنان، اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشیده و زمینه ساز اقتدار کشور خواهد شد.

اکنون که نظام سلطه و استکبار جهانی با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور هستند، حضور پررنگ و همه‌جانبه اقشار مختلف در این راهپیمایی و بصیرت و در میدان بودن مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی باری دیگر نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن دعوت از همه جامعه دانشگاهیان استان گلستان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جهت حضور فعال و پرشور در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن خاطرنشان کرده است: حضور در این راهپیمایی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و گامی مهم در جهت ناامیدی دشمنان خواهد بود.

خبر