عنوان خبر :  به منظور ارتقای ارتباط دانشگاه و صنعت؛ تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فی مابین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و مرکز همکاری‌های علمی و امور نخبگان شهید فهمیده شمال کشور امضا شد.


تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فی مابین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و مرکز همکاری‌های علمی و امور نخبگان شهید فهمیده شمال کشور با حضور دکتر شتایی رئیس دانشگاه و دکتر صمد گل‌محله، رئیس مرکز همکاری‌های علمی و امور نخبگان شهید فهمیده شمال کشور به امضا رسید. 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست با اشاره با ظرفیت‌های مناسب علمی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: این دانشگاه با توجه به ماهیت تخصصی خود همواره در مسائل مختلف استان و کشور در زمینه‌های مرتبط نقش‌آفرینی موثر داشته و می‌تواند با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای متخصص علمی و نخبگانی خود در پیشگیری و یا رفع چالش‌های موجود اقدامات علمی ارائه دهد.

دکتر شتایی افزود: نگاه مدیریتی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، نگاه تعاملی و همکاری همه جانبه با همه دستگاه‌های اجرایی و بخش صنعت است و آمادگی داریم تا در زمینه‌های مختلف به تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر علم و دانش کمک کنیم.

گفتنی است: بر اساس این تفاهم نامه صورت گرفته در حوزه علمی، از طرح‌های پژوهشی، پایان نامه، رساله و دوره پسا دکتری حمایت و همکاری‌های لازم فی‌مابین طرفین قرارداد بعمل خواهد آمد.

در پایان این نشست مقرر شد تا جلسه مشترکی با حضور مقامات ارشد مرکز علمی شهید فهمیده در جهت اجرایی نمودن تفاهم‌نامه در شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان برگزار شود.

خبر