عنوان خبر :  جلسه مشترک رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی کشور برگزار شد.


در راستای ارتقاء همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه با صنعت، نشست رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان گلستان و نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی کشور در دانشگاه علومکشاورزی ومنابع طبیعی گرگان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست، سیاست کلان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را ارتباط بیشتر با سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با علوم کشاورزی و منابع طبیعی با هدف ارتقای پژوهش و اموزش بیان کرد.

دکتر شتایی افزود: امروز با همکاری همه ارکان دانشگاه، زیرساخت‌های مناسبی در دانشگاه وجود دارد و با توجه به وجود کلینیک کشاورزی و اتاق نوآوری در دانشگاه می‌توان سطح همکاری‌ها را افزایش داد.  

سپس نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی کشور و رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان گلستان، بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی در کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تأکید کرد و بیان داشت: با تشکیل این کارگروه‌های تخصصی می‌توان از پتانسیل استانی در زمینه‌های تخصصی استفاده بهینه کرد.

مهندس هامان هاشمی سپس بکار‌گیری و توانمند‌سازی دانشجویان در دروس کارورزی و کارآموزی و استفاده پاره وقت در بخش‌های خصوصی را زمینه‌ای برای افزایش مهارت و توانمندی دانشجویان در کنار تحصیل در رشته تخصصی خود دانست که می‌تواند در اشتغال پس از تحصیل آنان اثرگذار باشد.

گفتنی است: در پایان این نشست بر برگزاری رویدادهای مشترک کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری اساتید دانشگاه و بهره‌مندی از ظرفیت اساتید در طرح‌های تقاضا محور مشترک با بخش خصوصی تأکید شد.

خبر