عنوان خبر :   ارسال بیش از ۴۰ اثر در بخش های رقابتی و نمایشگاهی سومین دوره جشنواره حرکت و سفیران امید


به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری و مرکز کار آفرینی دانشگاه، سومین دوره جشنواره حرکت و سفیران امید انجمن های علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، برای اولین بار بصورت مجازی و با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه، مسئولین و دانشجویان در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار شد.

بیش از ۴۰ اثر در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی در حوزه های نشریه، کتاب، اختراع، مسابقه،فعالیت علمی خلاقانه، محتوای دیجیتال، نشریه وکارآفرینی و انجمن علمی برتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی کمیته داوران جشنواره، آثار و نفرات برتر انتخاب و به جشنواره ملی حرکت معرفی شدند.

لازم به ذکر است:در پایان این جشنواره بیانیه ای توسط دبیر شورای هماهنگی انجمن های علمی دانشگاه قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:این جشنواره، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته، گامی در جهت توسعه و پیشرفت و استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی است که با استفاده از بسترهای مهیا شده و توانایی ها و پتانسیل های موجود، میتوان در سال های آتی، گامهای بلندتر و فعالیت های ارزشمند و فاخری را در حوزه انجمنهای علمی و کارآفرینی ثبت کرد.

گفتنی است: آثار افراد شرکت کننده در این جشنواره در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به نشانی http://scv.gau.ac.ir/safiranomid بارگذاری شده و قابل مشاهده است.

خبر