عنوان خبر :  استاندارگلستان درآیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان: نهادینه شدن پژوهش در موضوعات مختلف، منجر به بهبود کیفیت زندگی مردم می شود.


آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان با حضور دکتر حق شناس، استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی و پژوهشگران، امروز، نوزدهم آذر ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم با تشکر از همه مدیران و کارشناسان سازمانها و دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری هرچه باشکوه تر هفته پژوهش و فناوری در استان تلاش کردند گفت: امیدوارم برگزاری اینگونه مراسم‌ها و بزرگداشت ها، اثرگذار بوده و به حل مشکلات موجود در سطح جامعه کمک کند.

دکتر حق شناس افزود: اگر پژوهش ها در موضوعات مختلف نهادینه شود، قطعاً منجر به بهبود کیفیت زندگی برای مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز است پژوهشگران قبل از هر پژوهش، ابتدا به تشخیص مسئله پرداخته و بر اساس اولویت به آن بپردازند گفت: اصل پژوهش در رشته ها و زمینه های مختلف، باید در جهت پاسخ به یک مسئله و اولویت باشد.

رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان خاطرنشان کرد: در صورتی که پژوهشگران، اولویت پژوهش‌های خود را در راستای حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات موجود در جامعه قرار دهند، حتماً شاهد آینده بهتری برای زندگی مردم خواهیم بود.

خبر