عنوان خبر :  پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از سفر به استان گلستان و بازدید از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


دکترمحمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات وفناوری پس از سفر به استان گلستان و بازدید از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با یادداشت پیامی در دفتر یادبود دانشگاه، بر نقش این دانشگاه در تربیت دانش آموختگان فرهیخته و دارابودن دستاوردهای ارزشمند در زمینه فناوری و نوآوری تاکید کرد.

در این پیام آمده است: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق بازدید از دانشگاه افتخارآفرین کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، نصیبم گردید و از نزدیک با این دانشگاه زیبا، آشناتر شدم.

 این دانشگاه، دانش آموختگان فرهیخته و فرزانه‌ای را به جامعه تحویل داده است و در زمینه فناوری و نوآوری نیز دستاوردهای ارزشمندی را به جامعه هدیه کرده است.

دانشمندان و اعضای هیأت علمی برجسته و یاوران علمی شایسته را در خود جای داده است که با حضور این فرزانگان و فرهیختگان بر وجاهت این دانشگاه افزوده شده است.

 این دانشگاه بر اساس تحقیقات میدانی و کارشناسی، مکان‌یابی شده است. استان گلستان، نگارستان ایران عزیز اسلامی، جنگل، دریا، مرتع، کوه، خلیج و همه ویژگی های لازم برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی را در خود دارد.

امیدوارم که این دانشگاه، همچون خورشیدی درخشان در سپهر علم و فناوری جهان همواره درخشان باشد. انشاالله.

با آرزوی توفیقات روز افزون برای این دانشگاه درخشان، محمدعلی زلفی گل، وزیر عتف

 تاریخ ارسال خبر :   27 اسفند 1401 - 10:12    |     تعداد بازدید :   420
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   16709
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری- پیام وزیر- سفر به استان گلستان
نظر شما

حاصل عبارت  18 + 5 :