عنوان خبر :  همزمان با سراسر کشور؛ نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان برگزار می‌شود


نماینده تام‌الاختیار سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در استان گلستان از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.

 دکتر شعبان شتایی در این خصوص گفت: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم رياضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه، مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱، داوطلبان گروه هنر و زبان‌های خارجی در عصر پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ و گروه آزمايشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در استان گلستان تعداد ۲۱۶۳۹ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۱۳۷۷۷ داوطلب زن (۶۴ درصد) و ۷۸۶۲ داوطلب مرد (۳۶ درصد) هستند که در مجموع نسبت به آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، شاهد کاهش ۵۵۶۳ نفری داوطلبان در استان هستیم. 

 نماینده تام‌الاختیار سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در استان گلستان با اشاره به اینکه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۱۳ شهرستان و ۲۶ حوزه اصلی در استان برگزار می‌‌شود تصریح کرد: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی شامل تعداد ۱۴۸۱ نفر داوطلب در گروه ریاضی، ۱۱۳۰۱ نفر داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، ۶۸۴۱ نفر داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۱۳۸۴ نفر داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و تعداد ۶۳۲ نفر داوطلب در گروه آزمایشی هنر می‌باشد.

 دکتر شتایی با ارائه توضیحاتی در خصوص کارت‌های شرکت در آزمون داوطلبان و پرینت و دریافت آن بیان داشت: كارت‌های شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ گروه‌های آزمايشی علوم‌ رياضی و فنی، علوم‌ تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه برگ راهنمای شركت در آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ براي مشاهده و پرينت بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس می باشد. 

 رئیس دانشگاه معین استان گلستان عنوان کرد: كليه‌ متقاضيان شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع‌ رسانی مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سريال كارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كد پيگيری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، كد ملی و سريال شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه نمايند.

دکتر شتایی افزود: بديهی است داوطلبانی كه در ۲ گروه آزمايشی متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشی دوم و يا گروه‌های آزمايشی دوم و سوم (گروه‌های آزمايشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام نمايند.

وی تصریح کرد: داوطلبان برای پرينت كارت شركت در آزمون بايد منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمايند. بديهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا كليه داوطلبان بايد برای پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند. باجه رفع نقص نیز از روز چهار شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ آماده پاسخگویی به داوطلبانی است که نیاز به کمک داشته باشند.

 دکتر شتایی در پایان با آرزوی موفقیت برای داوطلبان گرامی توصیه و تاکید کرد: از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند کیف، تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند، ماشین حساب و ... در محل آزمون خودداری نمایند و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و کسب اطلاعات بیشتر در ساعت مقرر در محل آزمون حضور یابند.

 تاریخ ارسال خبر :   20 تیر 1403 - 10:31    |     تعداد بازدید :   135
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17692
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان-آزمون سراسری- کنکور
نظر شما

حاصل عبارت  19 + 5 :