عنوان خبر :  با هدف ارتقاء ارتباط دانشگاه با صنعت؛ تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از شرکت مزرعه نمونه بازدید کردند.


تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هدف ارتقای ارتباط دانشگاه با صنعت و همکاری علمی و تحقیقاتی ضمن نشست با  مدیر پژوهشی شرکت مزرعه نمونه از امکانات و فعالیت‌های این شرکت بازدید کردند.

 در این بازدید که با حضور ۱۴ عضو هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در تخصص‌های علوم دامی (دام سنگین، دام سبک و طیور) زراعت و علف‌های هرز، علوم باغبانی، اصلاح و بیوتکنولوژی، گیاه پزشکی، خاکشناسی، مهندسی آب و صنایع غذایی شرکت داشتند، مهندس فتاحی، معاون شرکت مزرعه نمونه به ارائه پتانسیل ها و امکانات موجود در شرکت پرداخت.

 سپس دکتر سلیمیان، مدیر پژوهشی شرکت بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان نیروی متخصص در انجام پروژه‌های تحقیقاتی و رفع چالش‌های موجود در شرکت تأکید کرد.

 دکتر خدایار همتی، مدیر فنآوری و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت و پتانسیل موجود در دانشگاه، استفاده از علم و تجربه در کنار هم را سبب هم افزایی و ارتقای تولید و افزایش بهره‌وری دانست.

 گفتنی است: در پایان این بازدید مقرر شد جهت همکاری مستمر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با شرکت مزرعه نمونه تفاهم‌نامه فی‌مابین منعقد و در اولین همکاری همایش ملی بذر بصورت مشترک برگزار شود.

 تاریخ ارسال خبر :   23 تیر 1403 - 12:13    |     تعداد بازدید :   222
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17694
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان-ارتباط با صنعت-بازدید علمی
نظر شما

حاصل عبارت  19 + 5 :